Interaktivní hlasový systém (IVR)
V rámci zkvalitnění komunikace se zákazníky jsme na naše linky nasadili interaktivní hlasový systém (IVR), který Vám umožní dotázat se na ta "správná" místa v naší společnosti.
Při komunikaci s IVR používejte tlačítka na Vašem telefonu podle Vámi vybraných možností (viz níže). Aktuální nabídku zopakujete pomocí tlačítka
, pro návrat do předchozí nabídky stiskněte .Grafické znázornění IVR systému si můžete stáhnout ve formátu JPG či PDF (vhodný pro tisk).
Váš hovor se netýká služeb 802.cz (obchodní dům MATTES, obuv, atd.)
- hovor bude přepojen na zástupce obchodního domu
Informace o službách 802.cz
- Informace o internetovém připojení
- Informace o službě 802.VOX (telefon)
- Informace o digitální televizi 802.TV (televize)
- Informace o službě 802.HOSTING
- [0] Zopakování aktuální nabídky
- [9] Návrat do předchozí nabídky
Služby pro domácnosti
- Informace o internetovém připojení
- Informace o službě 802.VOX (telefon)
- Informace o digitální televizi 802.TV (televize)
- Informace o službě 802.HOSTING
- [0] Zopakování aktuální nabídky
- [9] Návrat do předchozí nabídky
Služby pro firmy
- [0] Zopakování aktuální nabídky
- [9] Návrat do hlavní nabídky
Objednávka služeb 802.cz
- hovor bude přepojen na obchodního zástupce
Dotazy nebo problémy obchodního rázu
- hovor bude přepojen na obchodní oddělení
Informace o platbách- hovor bude přepojen na obchodní oddělení
Informace o akci "VoIP zařízení zdarma"- hovor bude přepojen na obchodní oddělení
Ostatní dotazy obchodního rázu- [0] Zopakování aktuální nabídky
- [9] Návrat do hlavní nabídky
Nahlášení poruchy či konzultace technického problému
- hovor bude přepojen na operátora dohledového centra
Pro urychlení analýzy problému si připravte vaše uživatelské ID a přihlašovací jméno k vaší službě.