volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

V internetovém prohlížeči se stále zobrazuje autorizační brána i po úspěšné autorizaci (Firefox)?

Vymažte si prosím ve vašem prohlížeči soubory vyrovnávací paměti. To uděláte tak, že kliknete v horní liště prohlížeče na nástroje-vymazat důvěrná data-zatrhněte pouze "vyrovnávací paměť" a dejte vymazat důvěrná data. Toto by mělo pomoci.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah