Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Jak přidám zařízení do provisioningu?
Přihlašte se na svůj klientský účet 802.cz a poté klikněte na "VOX nastavení čísel" dále "Nastavení provisioningu 802.cz naleznete zde" (rámeček). Na dané stránce si zvolte typ Vašeho zařízení, vypište sériové číslo (S/N) a MAC (vše uvedeno vespod zařízení) a následně si zvolte v Lince 1 Vaše číslo.
Nakonec klikněte na tlačítko uložit změny. Po 10 minutách po uložení zařízení vypněte z elektřiny a zapněte. Pak by se zařízení mělo nastavit a začít fungovat.