Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Jak přidat další číslo k VoIP zařízení?
Tuto možnost můžete použít, jste-li vlastníkem více telefonních čísel pod jedním klientským účtem a máte-li telefonní adaptér podporující více telefonních linek. Nastavení se děje prostřednictvím provisioningu.
Nejprve je nutno se přihlásit do vašeho klientského účtu 802.cz. Následně v sekci VOX nastavení čísel v podmenu stačí kliknout na provisioning 802.cz.
Zde můžete pokračovat v nastavení druhého telefonního čísla u Linky 2. Po nastavení stačí jen uložit a vyčkat pár minut než se projeví uložené změny na našem serveru. Následně vypnete a zapnete Vaše VoIP zařízení, které si natáhne novou konfiguraci, která byla nastavena u vašeho klientského účtu.