volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Mám telefonní přístroj DeTeWe BeeTel připojený na PAP2T. Pokud volím čísla na hlasové samoobsluze, tak samoobsluha nefunguje. Jakmile zavolám někomu a v hovoru mačkám klávesy, tak se ozývají nekončící tóny, které zaruší hovor. Jak tento problém odstranit?

Na telefonním přístroji DeTeWe BeeTel přepněte volbu MFV krátký flash na dlouhý flash.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah