volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Lze mít na VOIP zařízení s dvěma porty pro telefony nastavené VOX čísla dvou klientů (dvou účtů/ID)?

Ano, toto je možné nastavit ručně přímo v zařízení. V případě, že by jste chtěli využít výhody provisioningu, tak toto bohužel nelze. Šlo by to pouze v případě, že by obě čísla byla pod jedním klientským účtem, pod jedním ID.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah