volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Proč se mi stále zobrazuje autorizační brána, když jsem se úspěšně přihlásil?

Problém je nejčastěji způsoben tím, že Váš internetový prohlížeč si naši autorizační bránu nahrál do své paměti a tak poté stránky zobrazuje. Problém vyřešíte tak, že vymažete dočasné soubory internetu nebo vyrovnávací paměť. Restart počítače je také řešením. V případě, že se stále zobrazuje, kontaktujte naši technickou podporu formulářem pro hlášení poruch nebo telefonicky.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah