Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Místo internetu mi naskakuje autorizační brána. Co mám udělat?
V rámci zkvalitnění sítě nebo z důvodu odstranění problémů je možné, že po Vás čas od času bude chtít systém autorizaci (v případě zásahu našich techniků či administrátorů apod.). V tuto chvíli se Vám místo internetu zobrazí naše autorizační brána. Do této zadejte Vaše jméno a heslo pro používanou službu a počkejte, než Vás systém znovu autorizuje (do půl hodiny). Po autorizaci by již mělo být vše v pořádku. Nejedná se o výpadek služby. Pokud ani po uplynutí cca půl hodiny nebude služba spuštěna, kontaktujte naše dohledové centrum.