volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Jak funguje způsob úhrady měsíčního paušálu služby 802.VOX?

Systém si nejprve zkontroluje, jestli máte dostatek prostředků na Vašem klientkém účtu. Pokud ano, odečte Vám příslušnou sumu. V případě nedostatku prostředků na Vašem klientském účtu Vám zašle systém výzvu k platbě a následně ověří, máte-li požadovanou částku na hovorném u konkrétního telefonního čísla. V případě, že je zde dostatek prostředků, paušál se odečte. Při nedostatku finančních prostředků na klientském účtu ani na hovorném konkrétního čísla se služba zastaví.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah