Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Mám problém se stažením zprávy číslo XXX, pomůžete mi problém vyřešit?
Pokud máte opakovaný problém se stažením některé ze zpráv tak doporučujeme přihlásit se k našemu webmailovému rozhraní příslušné poštovní schránky a problém vyřešit přes něj. K tomu potřebujete znát:
- jméno příslušného poštovního serveru příchozí pošty, pop3/imap login a heslo. Jde o stejné údaje které figurují i v nastavení účtu Vašeho poštovního programu. Máte-li je připraveny tak se prosím přihlašte podle použitého serveru příchozí pošty:
- v případě pop3.802hosting.cz přes e-mailové rozhraní hostingu http://web.802.cz
- v případě webmail.802.cz (emaily @802.cz) zde http://webmail.802.cz
- v případě ibmppc.applet.cz (převážně emaily @applet.cz) zde http://webmail.applet.cz
Po přihlášení již jistě snadno identifikujete problémový email a můžete jej zkusit buď přečíst přes naše rozhraní příp. rovnou odmazat.