Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Platba, kterou jste zasílali se Vám nepřipsala na klientský účet - co s tím?
Nejprve zkontrolujte, zda již uběhla doba potřebná pro převod peněz, podle způsobu platby (údaje jsou přibližné):
převod z účtu u eBanky, složení na přepážce eBanky - cca 10-15 minut
platba platební kartou - cca 2 minuty
převod z účtu jiné banky - cca 2-3 pracovní dny (dle banky)
Pokud již uběhla stanovená doba a přesto se na Vašem klientském účtu částka neobjevila, kontaktujte naše obchodní oddělení a uveďte tyto údaje (nutné pro dohledání platby):
- Vaše klientské ID
- datum odeslání platby
- zaslaná částka
- variabilní symbol uvedený při platbě
- způsob platby (převod z účtu, platebná karta, vklad v hotovosti)
- číslo účtu odesílatele (při převodu z účtu)