volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Mám více služeb pod svým ID a jednu z nich nechci již dále využívat - co mám udělat?

V tomto případě je potřeba tuto skutečnost písemně oznámit našemu obchodnímu oddělení (postačí e-mailem), které provede zamezení automatické platby služby.

V žádosti uvádějte své klientské číslo, konkrétní službu kterou již nechcete využívat a také přihlašovací jméno dané služby.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah