Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Co se sekáním či trháním při hovoru?
Problém může souviset s poklesem kvality internetového připojení v daný moment. Trhání hlasu je většinou způsobeno ztrátami paketů či dlouhými odezvami na internetovém připojení. Toto si můžete při hovoru otestovat, když do příkazové řádky ve Vašem systému napíšete příkaz "ping hlas.802.cz -t" a budete sledovat dobu odezvy na náš SIP server (v milisekundách - ms - neměla by být vyšší než 100ms) a také jestli nebudou na vaší lince nějaké ztráty (řádek kde je napsáno "vypršel časový limit"). Takovéto neduhy můžou ovlivnit kvalitu volání a pokud je Vaše přípojka jimi postižena, tak je třeba tuto věc dořešit s poskytovatelm internetu. Pokud bude Vaše připojení v pořádku, kontaktujte naše dohledové centrum.