Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Mám problém s odesíláním pošty, poštovní program mi hlásí "Syntax error in mailbox address ". Co s tím?
V emailové adrese příjemce či některého z příjemců anebo samotného odesílatele je zřejmě použita diaktritika (háčky, čárky,..) anebo netisknutelné znaky, a to buď v samotné emailové adrese, což je zcela nepřípustné, anebo ve jméně které
jej doplňuje, což je přípustné ovšem pouze za podmínky ze ji poštovní program odesílatele pro odeslání internetem správně zakóduje.
Bohužel ne všechny poštovní programy toto kódování provádějí korektně a podle příslušných standardů, doporučujeme proto při psaní zpráv háčky a čárky v polích příjemce, odesílatele a předmětu raději nepoužívat. Bližší podrobnosti k problému, zvláště pak to ke kterému z hlavičkových polí problémové zprávy se tato chyba vztahuje bývají vetšinou v chybovém hlášení přesně uvedeny. Z hlášení je tedy vetšinou zřejmé která pole v hlavičce se poštovnímu serveru "nelíbí", odstranění háčků a čárek z těchto polí by mělo tento problém vyřešit.