volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Mohu si sám měnit alternativní názvy mailboxu (aliasy) mých schránek vedených v 802 hostingu?

Ano, stačí se přihlásit na http://web.802.cz svým 802 jménem a heslem, dostanete se tak do samoobslužné uživatelské sekce kde si na levé straně okna vyberte z menu příslušnou doménu, a klikněte na záložku "Nastavení e-mailu" výše. V pravé části okna se Vám tím zobrazí všechny Vaše emailové schránky. Následující postup záleží na charakteru změny - v případě změny pri níž se název domény neliší (např. ke schránce novak@domena.cz chcete přidat názvy jako petr.novak@domena.cz apod.) doporučujeme postupovat následovně:
Vyvolejte dialog pro přidání, změnu nebo odmazání dalšího názvu emailu kliknutím na ikonku listu papíru s perem na řádku toho účtu ke kterému chcete další tvar emailové adresy přidat. Přidání se poté provede kliknutím na "Nová e-mailová adresa", rovněž je zde možno provést změnu nebo odmazání tvaru emailové adresy a to užitím ikonek ve sloupci "Akce" u každého z názvů emailu. Po provedených změnách je možno si všimnout že každý řádek se schránkou zobrazuje všechny tvary emailových adres které schránka aktuálně přijímá.
Pokud jde o presměrování týkající se i schránek v jiných doménách je nutno buď použít tabulku "Aliasy" anebo možnosti "Předávání".
POZN. stejného efektu lze často docílit více způsoby užití zmíněných nástrojů.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah